Website voor Smelt Preventie Glas

Het jaar 2020 is een bijzonder jaar. Voor veel bedrijven heeft de Coronacrisis een enorme impact. Zo zijn er bedrijven die snel kunnen schakelen en maatregelen kunnen nemen om door te gaan, maar helaas heeft bijvoorbeeld de horeca de deuren tijdelijk moeten sluiten. Met als gevolg een tekort aan inkomsten. Het is een tijd geworden van creativiteit, waarbij bedrijven oplossingsgericht gaan denken. Eén van de maatregelen in een 1,5-meter economie is een preventiescherm.

Nieuw bedrijf Smelt Preventie Glas

Sinds de versoepeling van de maatregelen in Nederland hebben Erik Smelt en Erik Timmermans de handen ineengeslagen. Erik Timmermans (eigenaar van Timmermans Hardglas) produceert met zijn bedrijf hardglas in elk gewenste vorm en Erik Smelt levert met Smelt Preventie Glas oplossingen voor de 1,5-meter economie, zoals hardglazen preventieschermen.

Nieuwe huisstijl

Omdat Kracht Internet Marketing al een aantal jaren voor Timmermans Hardglas de marketing verzorgt, heeft Erik Smelt er ook voor gekozen om de marketing door ons te laten verzorgen. Om te beginnen is er een huisstijl ontwikkeld voor het nieuwe bedrijf. Kracht Internet Marketing heeft de kennis en vaardigheden van grafische vormgeving in eigen huis. Dit is ook meteen het onderscheidende vermogen van Kracht Internet Marketing. De korte lijnen zorgen ervoor dat er binnen een week een nieuwe huisstijl is ontwikkeld.

Nieuwe WordPress website

Direct nadat de huisstijl bepaald was, werd er nagedacht over de inhoud van een nieuw te realiseren WordPress website. Zo zijn er vooraf heldere doelstellingen geformuleerd. De website moest aan een aantal voorwaarden voldoen:

  • Voor bezoekers moet duidelijk zijn welke diensten er zijn;
  • Wat kan de bezoeker doen om ze aan te vragen;
  • Wie is de doelgroep;
  • Wat zijn de voordelen van Smelt Preventie Glas.

Op basis van bovenstaande voorwaarden is er een website gemaakt met een offertemodule die door de website eigenaar eenvoudig aan te passen is. Zo is ervoor gezorgd dat het offerteaanvraag formulier geheel naar wens in te delen is. Elk op de website weergegeven product kan hierdoor beschikken over een uniek formulier op maat. Als gevolg hiervan kan de aanvrager heel eenvoudig de wensen per product invullen en toevoegen aan een soort offerte verzamelbak. De eigenaar krijgt -nadat alle persoonsgegevens zijn ingevuld- een complete overzichtelijke offerte-aanvraag in de mailbox.

Website voor smelt preventie glas

Het grote voordeel van Smelt Preventie Glas is duidelijk. De preventieschermen die zij leveren, zijn -in tegenstelling tot plexiglas- gemaakt van hardglas en ze zijn eenvoudig schoon te maken. Plexiglas is bovendien statisch en trekt dus gemakkelijk vuil aan en hebben een doffe uitstraling, terwijl glas veel helderder en duurzamer is.

Bekijk de website

Voordelen op een rij

  • Glas heeft een heldere mooiere uitstraling;
  • Glas is gemakkelijk schoon te maken en te houden;
  • Glas trekt is minder statisch;
  • Glas is in verschillende soorten verkrijgbaar;
  • Glas is in elke vorm te maken.

Blij met het resultaat

Wij zijn niet alleen blij met het eindresultaat, maar ook hoe het hele proces verlopen is. Met name de korte lijnen vergemakkelijken het proces. De wensen waren meteen duidelijk en door goede communicatie is er in korte tijd een prachtige huisstijl met website opgeleverd.

Terug naar overzicht